MKB Bedrijven – In 3 stappen de basis voor verdere bedrijfsgroei

Whitepaper

Never waste a good crisis. Woorden die lang geleden door Winston Churchill zijn
uitgesproken, maar vandaag de dag actueler dan ooit. Ook als MKB bedrijf geldt dat er
in tijden van crisis kansen liggen. De afgelopen decennia is er veel gebeurd. Niet alleen
de opkomst van sociale media en zoekmachinemarketing, maar het was ook de tijd
waarin nieuwe verdienmodellen werden gepresenteerd zoals de platformeconomie.

Zo heeft het grootste taxibedrijf (Uber) zelf geen auto’s, maakt het grootste mediabedrijf
(Facebook) ter wereld zelf geen content, de grootste retailer (Alibaba) heeft zelf geen
voorraad en de grootste verhuurder van privé-accommodaties (Airbnb) heeft zelf geen
vastgoed.

In deze whitepaper behandel ik drie stappen die je als MKB bedrijf kan zetten om de
basis te leggen voor verdere groei de komende jaren.

MKB Whitepaper in het kort.

    • Een onderscheidend verhaal
    • Hoe een killer marketingstrategie helpt
    • Haal het beste uit je marketing

Download 'MKB Bedrijven – In 3 stappen de basis voor verdere bedrijfsgroei'

Gerelateerde artikelen.

5 tips voor een killer marketingstrategie in 2020!

Marketing - Strategie
Wil jij in 2020 het maximale uit je marketing halen? Dan heb je natuurlijk een killer marketingstrategie nodig. In deze blog lees je hoe je die ontwikkelt!
Lees het artikel

Menu

  • Home
  • Over UBO
  • Cases
  • Vacatures

Voor vastberaden
ondernemers.

Contact

Amersfoortseweg 28
3751 LK, Bunschoten-Spakenburg

Econtact@uwbusinessonline.nl
T030 700 97 63