Een nieuwe kijk op B2B Leadgeneratie

Whitepaper

Jaar in jaar uit blijkt dat het genereren van marketing qualified leads (MQL) en sales qualified leads (SQL) voor B2B-bedrijven in het MKB nog steeds de grootste uitdaging is. En nu events, beurzen en congressen (plekken waar veel leads worden gegenereerd) zijn weggevallen door Covid-19, staat dit nog verder onder druk.

Een aantal bedrijven probeert hier antwoord op te geven door in één keer vol in te zetten op online webinars, content marketing of andere cross mediale campagnes. Het gekke is dat zij zelden kijken naar de manier waarop ze het leadgeneratieproces hebben ingericht. Zonde, want daar liggen vaak nog veel kansen voor het oprapen!

Ja, bij sommige onderwerpen in deze longread zal je misschien denken ‘saai, inkoppertje en logisch’. En ik wil ook zeker niet pretenderen alle wijsheid in pacht te hebben. Het gaat mij erom dat je na het lezen van deze longread bent uitgedaagd om met een andere blik naar B2B-leadgeneratie te kijken en op zoek gaat naar jouw waarheid.

Download 'Een nieuwe kijk op B2B Leadgeneratie'

Gerelateerde artikelen.

5 tips voor een killer marketingstrategie in 2020!

Marketing - Strategie
Wil jij in 2020 het maximale uit je marketing halen? Dan heb je natuurlijk een killer marketingstrategie nodig. In deze blog lees je hoe je die ontwikkelt!
Lees het artikel

Menu

  • Home
  • Over UBO
  • Cases
  • Vacatures

Voor vastberaden
ondernemers.

Contact

Amersfoortseweg 28
3751 LK, Bunschoten-Spakenburg

Econtact@uwbusinessonline.nl
T030 700 97 63