E-Book: Merkkarakters

Whitepaper

Merken die zich baseren op een karakter blijken succesvoller te zijn dan hun concurrenten. Dit komt omdat een merk zich vanuit een karakter gemakkelijk kan profileren en zo het verschil kan maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van alleen te focussen op wat ze doet.

Door dit merkbare karakter kan een (potentiële) consument/klant zich gemakkelijker identificeren met het merk. Daarnaast krijgen ze vertrouwen in het merk omdat ze het onbewust herkennen. Op deze manier stimuleer je niet alleen een groter gevoel van vertrouwdheid, maar leidt het ook tot een hogere merkwaardering en uiteindelijk loyaliteit.

In dit e-book beschrijven we de verschillende karakters en wat hun kracht en hun zwakte is. Het is geen ‘waarheid’, maar altijd wanneer we het toepassen merken we dat het onze klanten helpt om focus aan te brengen. Om zichzelf scherper te zien en formuleren. En dat is uiterst waardevol. Heel veel inspiratie gewenst!

Download 'E-Book: Merkkarakters'

Gerelateerde artikelen.

5 redenen om jouw customer journey in kaart te brengen

Marketing - Strategie
De customer journey, ook wel klantreis genoemd, is de weg die klanten afleggen naar het aanschaffen van jouw product of dienst. Lees meer!
Lees het artikel

Menu

  • Home
  • Over UBO
  • Cases
  • Vacatures

Voor vastberaden
ondernemers.

Contact

Amersfoortseweg 28
3751 LK, Bunschoten-Spakenburg

Econtact@uwbusinessonline.nl
T030 700 97 63