B2B Customer Journey Map – Breng je klantreis in kaart

Template

De customer journey, ook wel klantreis genoemd, is de weg die klanten afleggen naar het aanschaffen van jouw product of dienst. Hierbij is het de kunst om de klant na de aankoop zo positief te verrassen dat ze ambassadeurs worden van jouw bedrijf. Veel bedrijven steken het grootste gedeelte van hun marketingbudget in het aantrekken van nieuwe klanten, maar soms is het veel slimmer om hetzelfde budget in te zetten om van klanten ambassadeurs te maken.

de B2B Customer Journey Map in het kort:

  • Het proces ‘van koud contact tot en met ambassadeurs’ in kaart
  • Pas marketing KPI toe binnen elke fase van de klantreis
  • Koppel bedrijfsdoelstellingen aan elke fase
  • Hou overzicht van alle contactmomenten met je klant
  • Hou overzicht wie waarvoor verantwoordelijk is

Download 'B2B Customer Journey Map – Breng je klantreis in kaart'

Gerelateerde artikelen.

5 redenen om jouw customer journey in kaart te brengen

Marketing - Strategie
De customer journey, ook wel klantreis genoemd, is de weg die klanten afleggen naar het aanschaffen van jouw product of dienst.
Lees het artikel

Menu

  • Home
  • Over UBO
  • Cases
  • Vacatures

Voor vastberaden
ondernemers.

Contact

Amersfoortseweg 28
3751 LK, Bunschoten-Spakenburg

Econtact@uwbusinessonline.nl
T030 700 97 63