CASE: GUIDING YOUR WAY HOME

Schmidt Global Relocations verzorgt uw internationale verhuizing tot in de details. Volgens hun principe van Guiding your way Home regelen hun persoonlijke Move Managers alles voor u. Met deze betrokken specialisten doorliepen wij onze complete werkwijze: van identiteit naar strategie en marketing.

OPDRACHT

Schmidt Global Relocations wilde meer leads genereren met hun website. Daarvoor moest niet alleen hun oude website vervangen worden, ook hun verhaal was toe aan een opfrisbeurt. Want als er veel nieuwe websitebezoekers komen, moeten die wel de juiste informatie en beleving krijgen. Of wij hen daarbij konden helpen?

Dat kunnen wij!

Unieke Werkwijze

1.
Het verhaal

Stap 1 is het neerzetten van het verhaal van Schmidt Global Relocations, samengevat in de pay-off ‘Guiding your way Home’. Vervolgens ontwikkelden we een visuele identiteit vanuit hun merkkarakter én met de juiste experience voor hun merk.

2.
Strategisch plan maken

Stap 2 is het bepalen van de strategie. We bepalen nauwkeurig hoe we het internationale verhaal zorgvuldig onder de aandacht van hun doelgroep kunnen brengen.

3.
Ontwikkeling website en marketingmiddelen

Stap 3 is het ontwikkelen van de website én alle marketingmiddelen die nodig zijn om de strategie optimaal uit te voeren: designs, blogs, SEO en AdWords.

THEMA’S en CAMPAGNES

Het doel van de Schmidt Global Relocations-website is het vergroten van het aantal conversies. Daarom hebben we voor ieder land waarnaar ze vaak verhuizingen doen een unieke landingspagina gemaakt. Op die pagina’s zijn de teksten zo geschreven dat Google ze een hoge rating geeft (SEO) en we hebben ze optimaal geschikt gemaakt voor het inzetten in AdWords-campagnes.

Wat daarnaast belangrijk is, is de experience. Want waarom kies je voor een specifiek bedrijf in een concurrerende markt? Dat is naast de prijs vaak ook een stuk gevoel en beleving. Daarom kiezen we ervoor om verder te denken dan verhuiswagens en met de look and feel veel meer aan te sluiten op de belevingswereld van onze doelgroep.

Door hen op een prettige manier te laten navigeren door de website krijgen ze hetzelfde ontspannen gevoel als ze overhouden wanneer Schmidt Global Relocations hun verhuizing uitvoert. Precies wat we willen!

Het resultaat?

Dat mag er zijn: een bouncepercentage van 10%, zeer laag dus,
bij een stijging van het aantal websitebezoekers met 150%!

“Het UBO-team heeft ons op een indrukwekkende manier meegenomen door een proces om onze kernwaarden en identiteit helderder te krijgen dan ooit. Dat verhaal hebben ze vertaald naar onze marketingstrategie én website. Wij zijn heel enthousiast over het resultaat én het aantal leads is direct omhooggevlogen!
Ben Schmidt
CCO Schmidt Global Relocations

Campagnes

Voor Schmidt Global Relocations voeren we verschillende campagnes uit, allemaal gericht op het vergroten van het aantal kwalitatieve websitebezoekers. Het doel is om mensen die nadenken over een internationale verhuizing, of in de beslissende fase richting het kiezen van een internationaal verhuisbedrijf zitten, naar de website te leiden. Daar is het de bedoeling dat ze contact opnemen of een offerte aanvragen.

Daarom zetten we, naast contentmarketing, allerlei marketinginstrumenten uit het Google Ads-aanbod in: adverteren op zoekwoorden, remarketing, inmarket- en displaycampagnes. Alles om zoveel mogelijk geïnteresseerden kennis te laten maken met Schmidt Global Relocations. Wat daarbij erg helpt is de hoge review-score die zij krijgen van hun klanten. Dat is natuurlijk een zeer overtuigend bewijs van hun service én kwaliteit.

Benieuwd wat UBO voor jou kan betekenen?

Menu

  • Home
  • Over UBO
  • Cases
  • Vacatures

Voor vastberaden
ondernemers.

Contact

Amersfoortseweg 28
3751 LK, Bunschoten-Spakenburg

Econtact@uwbusinessonline.nl
T030 700 97 63