CASE: PUT PEOPLE FIRST

e-office gelooft in de kracht van mensen. Vanuit die overtuiging zorgen zij al sinds 1991 dat medewerkers, teams en organisaties optimaal samenwerken. Hoe? Door mensen op de eerste plek te zetten. Voor dit gave bedrijf mochten wij hun complete rebranding doen.

OPDRACHT

e-office wilde hun verhaal terugbrengen naar de kern, naar de reden waarom zij ooit zijn opgericht: mensen in hun kracht zetten met behulp van IT. Ze vroegen ons of wij hen konden helpen bij het opnieuw vormgeven van hun identiteit, website en hun marketingstrategie.

Dat doen we graag!

Unieke Werkwijze

1.
Het verhaal

Het scherp krijgen van het verhaal van e-office. Een verhaal dat dus al zo’n dertig jaar bestaat. Krachtig, avontuurlijk en nog altijd superrelevant. Met de pay-off Put people first leggen we de basis voor hun storytelling, samengevat in drie woorden. De vingerafdruk nemen we als visuele leidraad – een icoon dat spreekt.

2.
Strategisch plan maken

Het bepalen van de marketingstrategie. In ieder touchpoint van de klantfase laten we de ‘Put people first’-gedachte terugkomen. Ook denken we mee over de optimale samenwerking tussen sales en marketing.

3.
Ontwikkeling website en marketingmiddelen

Het ontwikkelen van de website én alle marketingmiddelen die nodig zijn om de strategie optimaal uit te voeren: designs, blogs, SEO, Ads en een toffe video, waarin de people van e-office op de eerste plek staan.

DE WEBSITE

De website van e-office zit vol slimme snufjes. En Google waardeert dat. De scores in het overzichtje hieronder laten in een oogopslag zien waarom wij hier trots op zijn. Wat we hebben gedaan om zo hoog te scoren? Verschillende dingen. Zo hebben we op de homepage iets nieuws geïntroduceerd: een chatbot die de bezoeker helpt aan de gewenste informatie. Scrollen op de homepage is daardoor verleden tijd. De accessibility is mede daardoor zeer hoog. Zulke slimme oplossingen zijn interessant voor iedere organisatie die zich bezighoudt met de toegankelijkheid van hun website voor verschillende doelgroepen.

Ook is de website gebouwd met een razendsnelle techniek, waardoor de responsetijd 0 is tussen de verschillende pagina’s. Sneller kan niet. Natuurlijk is de website geladen met de identiteit. Alle content en visuals vertellen hetzelfde verhaal: Put people first! En last, but not least: het team van e-office dat zo prominent onderdeel is van de branding door eigen fotografie. Dat maakt het puur, echt en oprecht. En bovendien zetten we de pay-off kracht bij, door met trots de eigen mensen op de voorgrond te zetten.

Het resultaat?

De website is gebouwd met een razendsnelle techniek, waardoor de responsetijd 0 is tussen de verschillende pagina’s.

“Het UBO-team stond altijd klaar voor al onze vragen en verzoeken. We hebben ontzettend intensief samengewerkt, en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Het resultaat is geweldig: e-office heeft een complete re-branding ondergaan en staat sterker dan ooit tevoren.
Veerle Huinen
Marketing Manager e-office

Video

De identiteitsvideo van e-office filmden we in Corona-tijd. Dat maakte het best een uitdaging. Maar ook een prikkeling van onze creativiteit! Vanuit de Put people first-gedachte brengen we het verhaal door de mensen van op de voorgrond te zetten. Zij vertellen wat e-office doet, wat Put people first voor hen betekent én laten iets zien van hun leven. Want mensen zijn geen medewerkers, maar mensen.

Benieuwd wat UBO voor jou kan betekenen?

Menu

  • Home
  • Over UBO
  • Cases
  • Vacatures

Voor vastberaden
ondernemers.

Contact

Amersfoortseweg 28
3751 LK, Bunschoten-Spakenburg

Econtact@uwbusinessonline.nl
T030 700 97 63